Sayfalar

6 Haziran 2014 Cuma

SON ZAMANLARDA....

Tembelliğin doruk noktalarına ulaştığım son günlerde bloğa da yazı yazamaz oldum....Bilgisayarı açmak bile zor geliyor...Allahtan fotoğrafları yedeklemişim.
Bu fotoğraf neredeyse bir ay öncesinden...Okula gelen ziyaretçi öğrenciler yüzünü boyamışlar ,aslan olmuş.O gün çok mutluydu,yüzünü uyuyana kadar sildirmedi.
Burada yine bir Efe klasiği....Topuklu ayakkabı giymiş,poz veriyor...

Dişlerini fırçalamak isteyince ben de izin verdim,bu halde geri geldi.Bunu son zamanlarda çok sık yapıyor.Aynanın karşısına geçip jöle falan sürüyor.Saçını o kadar ıslıyor ki kafasından akan damlaları gösterip ''anne bak ağlıyorum''diyor.

Çok sevdiğimiz Mahmut amcamızın düğününe gittik.25 Mayıs'tı sanırım.Orkestra sesinden çok rahatsız oldu.Sinemada ve tiyatroda da böyle yapıyor.Hatta düğünde uyudu ama yine de ellerini kulaklarından çekmedi.


Son resimlerde de anlaşılacağı üzere namaz kılıyor.Bahçedeydik ve ezan okundu,o da namaz kılmaya başladı.Daha önce de yatarken yatsı ezanını duydu ve namaz kılmadım diye ağlamıştı...
      Böyle işte...Son zamanlarda biz mutluyuz, tatili sabırsızlıkla bekliyoruz... Haa bir de yazın gelmesini:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder