Sayfalar

19 Aralık 2015 Cumartesi

PİNOKYO

Geçen yıldan kalan fotoğraflarla devam ediyoruz:)Burada da tiyatroya gitmiştik.İlk bölümünde Ece'yi babaya bıraktık,biz izledik.İkinci bölümde babayla devam ettiler ben avm yi gezdim.Ece uyuyordu.İlk zamanlar Ece sürekli uyuyordu.Efe sürekli uyanırdı, alışkın değildim öyle uzun uyumalara.Onun için sürekli kontrol ederdim,acaba uyuyor mu diye.Ah,şimdi o günleri özlüyorum.Ece sürekli uyanıyor çünkü.
Tiyatroya gelince..Pek fena değildi.Bunun dışında geçen yıl pek tiyatroya gitmedik.Çünkü Efe'nin okulunda her ay bir tiyatro gösterisi oluyordu.
 


 


Bu fotoğrafı çok seviyorum.Efe çok tatlı çıkmış.Benim yanaklarda tombiş tombiş.Doğumdan kalan kiloları henüz verememişim.Gerçi hala tam olarak verdiğim söylenemez...

1 yorum:

  1. Maşallah. Ne güzel tiyotro postları sık görür oldum. biz Çocukken tiyatroya gitmek hayaldı. Allah böyle nice guzel günler nasip etsin size çocuklarınızla birlikte.

    YanıtlaSil