Sayfalar

21 Ocak 2016 Perşembe

SULU OYUNLAR



Abi- kardeş birlikte oynayabildikleri  nadir oyunlar suyla ilgili olanlar.Normalde Efe 'yle daha sık yapardık.Ama kış olduğu için bu tür oyunları fazla yapmıyoruz.Çünkü mutlaka üstünü ve etrafı ıslatıyor.Mutfakta yemek yaparken büyük bir leğenin içine su döktüm ve biraz da bulaşık deterjanı ekledim.Suyun içerisine daha önce marketten aldığım kış maketlerini koydum.Ellerinde süzgeçle kuş avladılar.Bu tür oyunlarda artık Ece de olduğu için daha dikkatli oluyorum.Çünkü hiç bir şey yemeyen cacık Ece ne hikmetse her şeyi ağzına götürüyor.Burda da bir iki kere köpüğün tadına bakmak istedi.😊Ama birlikte çok eğlendiler.Ben de rahat rahat yemeğimi yaptım.Bütün kıyafetleri ıslanınca oyuna son verdik.Ece kuşu ağladı.Çünkü banyoyu  sevmese de suyla oynamayı çok seviyor.lü




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder