Sayfalar

5 Haziran 2013 Çarşamba

KIRMIZI BALIK GÖLDE...

Sanırım bloğu açtığımdan bu yana ilk defa aynı gün yaptığımız bir etkinliği paylaşıyorum.Okulun son iki haftası...Öğrenciler az,yatılı öğrencilerin çoğu gitti evlerine...Burası yaşanası bir hal almakta yani:)Gerçi yatılı öğrenciler  olmayınca çok sessiz oluyor...Onların sesine çok alışmışız sanırım...Neyse konumuza dönelim...Efe de benimle okula geliyor artık.Okulda boş durmadık etkinlik yaptık bizde...Bol bol şımardık,abi ve ablalarla oynadık...Efe zili çok seviyor her defasında bize ne dediğini soruyor.Eskisi gibi değil(genelde seminer dönemlerinde okula götürüyorum da).Hatta yanımdayken ders anlatabiliyorum sessizce oturuyor.abi oluyor sanırım artık...
Gelelim etkinliğimize.Bu gün kırmızı bir balık kuklası yaptık.Kırmızıyı seçme ssebebimiz,Mehtap'ımızın öğrettiği ''Kırmızı Balık'' şarkısı...Eva süngerden kestiğim balık üzerine Efe pul yapıştırdı.Ben pul seçiminde yanlışlık yapmışım.Daha önce el işi için aldığım pulları kullanalım diye düşündüm.Ama o pullar yapışmak bilmedi.Onun için bende yardım ettim.Sonra arkasına bir çubuk taktık.Balığımızla konuştuk ona şarkılar söyledik.Hatta öğle uykusunda yanımıza aldık beraber uyuduk.Napalım uykusu gelmiş...Telefonum evde kaldığı için yapılış aşamalarını çekemedim.Sonradan çekilmiş fotoğraflarımız aşağıda...Fotoğraflar Mehtap' a ait...ne de olsa okulumuzun fotoğrafçısı kendileri....Teşekkürü bir borç biliriz...:)

 

Arkadaki dağınıklık tamamen Selda'ya ait:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder