Sayfalar

8 Haziran 2013 Cumartesi

RULOLARDAN DUYGULARIMIZ...

Eskiden kalan,çok da eski değil aslında bir ay önce yaptığmız faaliyetler kayda geçsin değil mi,her zaman ki gibi...Efe'canla gezdiğimiz şu günlerde ancak fırsat bulup yazabiliyoruz yazılarımızı...Geçen ay temamız;duygularımızdı...Oyuncuanne'de,sonrasında etkaca'da gördüğüm bu etkinliği bizde yapalım istedim.Ben kolay zannettim ama bayağı zamanımı aldı.Ruloların üzerine gülen,ağlayan,kızan ve şaşıran yüzler çizdim.Diğer ruloyu üzerine koyup yuvarlak delikler kestim.Çevirdikçe farklı duygular çıktı.Bir kız,bir erkek olmak üzere ik rulo bebeğimiz oldu.Zeminine eva sünger yapıştırdım.Efe önce pek ilgilenmedi,sonra oynadıkça hoşuna gitti.Ertesi gün ise bebeklerimizden eser yoktu..:)

Önce ağzımız dolu poz verdik...(Sanki sürekli bir şeyler yiyormuş gibi ama zorla:)


Sonra rulo bebeklerimizle poz verdik,çizimler bana ait bu arada...Çok yeteneksizim bu konuda...


Sonra da rulolarımızı evire çevire oynadık...Güldük bazen,bazen ağladık,şaşırdık bazen de kızdık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder