Sayfalar

10 Mart 2014 Pazartesi

BAŞARISIZ İKİ ETKİNLİK:)

Aynı gün içinde yapılan ve başarısızlıkla sonuçlanan iki etkinlikten bahsedeceğim bu postumda sizlere...Önce Efe'yle misket boyamaya çalıştık.Dört farklı gıda boyasını kutunun köşelerine döktüm ve içine misket attım.Efe hareket ettirerek misket boyama yapacaktı ama renkler karışınca siyah ortaya çıktı ve kartonumuz simsiyah oldu.



Gelelim ikinci etkinliğimize.Amaç siyah fon kartonuna tutkalla şekiller çizip üzerlerine tuz döküp boyamaktı.
 Aslında her şey güzel başladı.Evde fi tarihinde kalma bir tutkal vardı.Kapağını açamayınca bende üstünden kestim(ki tüm olumsuzluklar bundan sonra başlıyor)Tutkalı kaşıkla sürdü Efe ama çok döktü kağıdın üstüne.Ben de yardım etmeye çalıştım ama nafile.Sonra üzerine tuz döktük.
 Kaşıkla başlayan tuz dökme işlemimiz fotoğrafta görüldüğü üzere avuçla devam etti.Bir yerde tutkalın ve tuzun çabuk kuruması için saç kurutma makinesinin kullanılabileceğini okumuştum.Saç kurutma makinesini kağıdın üzerine tutunca bütün tuzlar dağıldı salonun her yerine.Ben elektrik süpürgesiyle tuzları süpürürken Efe de kurumayan tutkal ve tuzu boyamaya çalıştı.

Sonuçta istediğimiz amaçlara ulaşamadık...En yakın fırsatta her iki etkinliği de tekrar denemek istiyorum...Bu fer tecrübeyle sabitlenecekler en azından....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder