Sayfalar

23 Mart 2014 Pazar

ŞİMDİ OKULLU OLDUK...

Oy oy....Efe okula başlayalı neredeyse iki ay oldu ben daha yeni yazıyorum....Yarım gün okula başlaması çok istediğim bir şeydi.Birinci dönem  öğretmenimizin doğum izninde olması,yerine ücretli öğretmenin bulunamaması nedeniyle ana sınıfı açılmadı.Şükür ki 2.Dönem öğretmenimiz göreve başladı biz de okula...İlk gün hiç ağlamadı Efe...Sonra ki günler biraz ağladı biraz mızmızlandı...Hatta arada bir yine mızmızlanıyor benle sınıfa gelmek istiyor.Ama genel olarak çok iyi,okula başlaması bir çok yönde olumlu gelişmelere neden oldu.Bu durum bizi çok mutlu ediyor....


İşte okula giden Efe...Hemen hemen her gün okula giderken yanına bir oyuncağını alıyor. Burada da uçağının uzaktan kumandası var elinde.

Diğer iki fotoğraf da sınıflarından görüntüler var.


18 Mart gösterimizi izlerken Efe,öğretmeleri ve arkadaşları...
Bura da Efe'nin sınıf arkadaşları var.Toplamda altı kişiler.Efe'nin elinde Beşiktaş çıkartmaları var ve arkadaşlarıyla paylaştı.Onlar da alınlarına yapıştırdılar,poz veriyorlar:)

Bu son fotoğraftaki de Efe'nin öğretmeninin kızı Derya'ya yaptığı resim.Aslında ben görene kadar resimde iki kişi vardı.Biri Derya biri de Efe.Notta şöyle yazıyor:
Özkan Efe'nin Derya'ya mesajı:
Seni çok seviyorum
Senin için ölürüm dicem
Seni çok seviyorum.
Öğretmeni resmi bana gösterince Efe hemen açıklama yaptı.Gitti hemen beni de ekledi.''Seni de çok seviyorum''dedi.Herhalde benden başkasını da sevince üzüleceğimi düşünüyor.Bu resmi öğretmeni Derya'ya götürdü,Efe'nin hediyesi olarak.
Son olarak şunu da eklemek istiyorum konuyla alakası olmadan.Hatıra kalsın, Efe okusun diye.Geçen hafta okulumuzda müfettişler vardı.Efe'nin sınıfına giden bir müfettişle Efe'nin arasında geçen konuşma:
Müfettiş:Senin adın ne?
Efe:Tanımadığım insanlarla konuşamam:)
Ne uzun bir yazı oldu bu ya....Neyse ömrümüzün yarısını geçireceğimiz okul sezonu başlamıştır Efe için,hayırlı uğurlu olur inşallah.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder