Sayfalar

17 Mart 2013 Pazar

HAFTA SONUMUZ....

Bu hafta sonu bol gezmeli iki gün geçirdik.Özkan Efe Kızalay'ı gördü,gezdi.Hava güzeldi ama arada estiği için kapalı mekanları tercih ettik.Kızlay'da Efe ''Anne ben nereye geldim?''diye sordu durdu.O kadar kalabalıktı ki çocuk şaşırdı tabi....Eee hep gezmedik tabi,arada etkinliklerimizi de yapıverdik.


Önce küçük kuşlarımızı evlerine götürdük.Bir tür şekiller oyunu.Kuşların üzerlerindeki şekillerle evlerindeki şekiller eşleştiriliyor.Oyun çok öğretici.Aynı zamanda renk ve sayı  çalışması yapılabiliyor.Bir blogtan indirdim bende resimleri.Kesip mukkavvanın üzerine yapıştırdıktan sonra yapışkanlı asetat ile kapladım.Daha uzun süre kullanılabilsin diye.Efe çok seviyor kuşları.Sanırım biraz da ondan çok sevdi bu oyunu.cik cik diyerek yaptı eşleştirmelerini.
  Efe çok mutluydu...Arif ve Selda'ya zaten bayılıyor.Birde Mehtap eklenince kadroya deli gibi mutluydu.Ki kendisi Mahtap hastasıdır çünkü.(Başka bir yazıda anlatacağım Efe'nin Mehtap sevgisini:))Efe artık sahiplik eklerini kullanmaya başladı.Mehtap'ım,Arif'im gibi:)




   Cuma günü bol çıktı almıştım internetten Efe sıkılmasın diye.İkinci olarak onlarla oynadık.Gölge eşleştirme ve çizgi çalışmaları yaptık.Gölge eşleştirmelerinde başarılı olan Efecik çizgi çalışmalarında aynı başarıyı gösteremedi:)Daha erken sanırım.Ama bu tarz çalışmaları çok seviyor.Hemen ikincisini istiyor.Bundan sonra daha çok bu tür aktivitelere yer vermeyi düşünüyorum bakalım...
   Öele işte...Güzel bir hafta sonu üzerine bana iki gün tatil...Bu sene hayatımda yaptığım en güzel şey ek ders almamak oldu.Çünkü bol tatilli bol aktiviteli günler geçirebiliyoruz Efe'yle...Bakalım seneye ne olacak?...Merak konusu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder