Sayfalar

12 Mart 2013 Salı

TUTTU FIRLATTI KALBİMİ....

    Uzun süren bir hastalık sürecinden sonra bloğa yazma fırsatını buldum.Önce Efe hasta oldu,sonra anne..Zor günler geçirdik...Efe çok hastaydı.İhsal,ateş,kusma...Hiç bir şey yemedi,içmedi..İnsan çocuğu hasta olunca çok kötü hissediyor kendini.Çaresiz...Hiç bir şey yapamamak...Allah herkese şifa versin diyelim...

    Efe hastayken hiç bir etkinlik yapamadık.Üzerine bende hasta olunca iyice sıkıldı.Bugün etkinlik yapacağımızı söylediğimde çok mutlu oldu.Önlüğünü giyerken ''Bis doktor olcas anne''dedi.Ben boyayı hazırlenken masasında sessizce bekledi.
 
Poz vermesini istediğimde gülerek poz verdi.Çok tatlıydı.
Sonra birlikte kozalak boyadık.Temamız kırmızı  olduğu için parmak boyayı kırmızı seçtim.İşte kozalağımız:



Sonra ikinci etkinliğimize geçtik.O da şöyleydi:Tuvalet kağıdı rulosunukalp şeklinde bükütüm.Kırmızı parmak boyayı sulandırdım.Efe rulo kalp baskı yaptı.Çok zevk aldı bu etkinlikten.Etkinlik boyunca ''Tuttu fırlattı kalbimi''şarkısını söyledi.Videoya çektim ama sesini kısmışım.Bu şarkı ''Ankara'nın Bağları''ndan sonra en sevdiğimiz şarkı.Sayfamızın her yeri kalp olana kadar baskı yaptık.Sonra babişe eve evimize gelenlere göstermek üzere astık.Bugün bize İlayda ablamız gelince de şarkıyı söyleye söyleye kalplerimizi gösterdik.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder