Sayfalar

26 Mart 2013 Salı

SIRA GELDİ 3'E....

      Öşkan Efe'yle 3'ledik...1 ve 2 yi öğrendikten sonra 3'e geçtik.3'ü pek bir sevdik...Neler mi yaptık?Önce zımpara rakamlardan 3 ile tanıştık.(Mentessori yöntemine göre yaptığım zımpara rakamlar.Etka'dan yazı tipini aldım.Çıktısını alıp zımparanın üzerine çizip kestim.Daha sonra kare mukavvaların üzerini yeşil fon kartonuyla kapladım.Zımpara rakamları üzerlerine yapıştırdım.0 da var ama daha sonra üzerinde çalışacağız.)
     Zımpara rakamlardan 3'ü çıkardım.Efe'ye 3'le tanışmak ister misin diye sordum.Bir çok şeyi tiyatrolaştırmaya çalışıyorum.Çünkü Efe bundan çok zevk alıyor.Neyse 3'e merhaba dedik.Üzerinde parmağımızı gezdirdik.Sabah tanıştığımız 3'le öğlen çalışmaya devam ettik.Mumla gizli boya yapalım dedik.Efe sulu boya konusunda sabırsız.Belki de çok zevk almıyor.Çünkü sayfanın tamamını boyama zahmetinde bulunmadı.Daha çok suyu sayfaya dökerek boyama yapıyor.Onun için sayfamız da yırtıldı.Yani amacımıza ulaşamaış olduk.Ama olsun...İnşallah ileride daha başarılı çalışmalar yaparız:)



Barışın Günlüğü'nde sayı çalışmalarında gördüğüm bir etkinlikte devam ettik sayılara...1,2 ve 3 oto yollarıda araba sürdük.Sadece 2'yi fotoğraflamışım ne yazık ki.Özkan Efe artık fotoğraf çekmemi çok istemiyor:)
İşte böyle...Bizden şimdilik bu kadar.....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder