Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

RENGARENK....

Efe'yle renk çalışmalarına son hızla devam ediyoruz...Artık ara ve ana renkleri öğrendik.Üzerinde tekrar yapıyoruz.Bu postta iki renk çalışmamızdan bahsedeceğim sizlere...

İlk olarak bir blogta gördüğüm bu eçalışması.Aynı zamanda eşleme çalışması da diyebilirim.(O kadar çok blog geziyorm ki,gördüklerimi kaydediyorum.Vakit bulunca da uygulamaya geçiyoruz)İlk önce A4 kağıdına kareler çizdim.Farklı renklerde boyadım.Sonra Özkan Efe'den boyamasını istedim.Aynı renklerde boyadı.Kuru boyayla boya yapmayı çok seviyor Özkan Efe.Kalemi bazen çok güzel tutuyor bazen de dik tutuyor...Ayrıc karelerin içini boyamakta biraz zorlandı.Dağınık çalışıyor benim oğlum:)



İkincisi ise aşağıda resimerini görüğünüz çalışma.Büyük bir kartonun etrafını fon kartonuyla kapladım.Daha sonra üzerlerine renkli fon kartonlarından yapıştırdım.Ortalarından maket bıçağıyla delikler açtım.Daha sonra aynı renklerdden 5'er tane çubuklar yaptım.Her birini renklerini deliklerden içeri attık.Özkan Efe bayıldı bu etkinliğe.Çubukları parka götürdüğünü söyledi. renkleri karıştırdı.Mesala sarıdan mavi çubuğu attı.Bende ''Mavi sana;'beni yanlış yerden götürüyorsun parka' diyor''dedim.O da ''Hayır anne,mavi sarıyla birlikte gitmek istiyormuş'' dedi.Beni şaşırttı miniğim...Çok tatlısın oğluşum,seni çok seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder