Sayfalar

22 Ekim 2013 Salı

BUGÜNDEN KARELER

Aslında planladığım ve yapmak istediğim o kadar çok şey var ki...Efe'yle ilgili,okulla ilgili...Hangi birini yapacağımı şaşırdım..Dün nöbetçi olduğumdan dolayı pek bir şey yapadık,bugün acısını çıkaralım dedik:)Gerçi havalar bu aralar güzel gidiyor ve vaktimizi daha çok dışarıda geçiriyoruz.Rutine de bağladık,okula git gel,yemek ye,uyu,sonra dışarı çık,yemek ye ,oyna,uyu:)
Neyse....Anlatacaklarım bitmez benim:)Önce Efecan'la Etkaca'da gördüğüm aynısını yap çalışması yapayım dedim.Daha önce halının altına bantlarla trafik yolu yapmıştım ve Efe bir süre oynamıştı.Benim yere bant yapıştırdığımı görünce arabalarını geirmeye başladı.Bu başka bir aktivite dediysem de ikna edemedim:)Biraz hevesini alınca çalışmaya başladık.Amacımız benim yaptığım üçgen şekillerin aynısını yapmaktı.Ama ikna olmadı oğluş.Hayır dedi,ben yapayım sen aynısını yap.Biraz oynadık,başka bir zaman tekrar etmek üzere üçgenlerimizi kaldırdık...


 
Telefonum bozulduğu için artık makineyle çekiyorum fotoğrafları.Özkan Efe farkedince,aldı eline makinayı birkaç fotoğraf çekti.Sonra ''Ben komik komik dans edeyim, sen de beni çek''dedi.İşte komik dansı:)
 


 
Diğer bir etkinliğimizde akvaryum çalışması oldu.Küçük balonlara göz yaptık,balık oldular.Şişeye binbir zorlukla koyduğumuz balonlara bir de su ekledik.Mavi gıda boyasıyla renklendirdik.Yapım aşamasında çok mutluydu Efe.Yaptıtan sonra ise hiç ilgilenmedi.Konsolun üzerine koydu.''Yeri burası''dedi.(Çünkü daha önce küçük bir akvaryumumuz vardı.Babamızın binbir hevesle aldığı akavaryum maceramız ne yazık ki hüsranla sonuçlanmıştı:))



Bugünden son kare su kofulu boyama...Bildiğimiz bebek bezinin içini çıkartıp,su döktük.Kara benzedi.Daha sonra sulu boyayla boyamaya başladık.Ki bu aralar başladığımız hiç bir çalışmayı bitirmayen küçük paşa kendini tekrarladı.Birazcık boyadı,sonra su kofulunu bırakıp boyamaya elleriyle devam etti:)Kollarıyla devam eden boyama çalışmamız banyoyla bitti...Küçük paşa şimdi mışıl mışıl uyumakta.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder