Sayfalar

29 Ekim 2013 Salı

ÖZKAN EFE 3 YAŞINDA-MÖNÜMÜZ



Ne zamandır kutlamayı planladığımız,bir türlü gününü denk getiremediğimiz doğum günümüzü nihayet kutlayabildik.Uzun süren hazırlık sonucu,içime sinen ve oğlumun çok mutlu olduğu bir gün oldu bu gün...İlk defa konseptli bir doğum günü hazırladım...Özkan Efe'nin arabaları çok sevmesi,bulduğu her fırsatta arabalarıyla oynaması bana fikir verdi.Araba temalı olsun dedik,başladık hazırlığımıza:)
İşte pastamız...İlk defa şeker hamuru kullandım.Aslında araba şekline yapmak istiyordum ama cesaret edemedik.Kurabiyeler için araba kalıbı bulamadım.Onları 3 şeklinde yapınca pasta da aynı şekilde olsun dedik.Beklediğimden daha güzel oldu.Ayrıca şeker hamuruyla çalışmak çok zevkli,tavsiye ederim:)
 
 
 Bunlar da 3 şeklinde tuzlu kurabiyelerimiz...

 
 

Bunları da yine internette gördüm ve çok hoşuma gitti.Marsmallowları çikolataya ve ardından cevize batırıp,şişlere takabilirsiniz...Görüntü olarak çok hoş bence... 
 
 Böreklerimiz ve çin pilavımız...


 Bunlar da muffinlerimiz....Tadını çok beğendim,tarifi hangi siteden hatırlayamıyorum...

Veeee 3 şeklinde şeker hamurlu kurabiyelerimiz...Pastamızla uyumlu olsun diye mavi-beyaz hazırladık.
 

Bunlardan hariç masamızda Selda teyzemizden gelen sosisli böreğimiz, Evrim teyzemizden gelen mercimekli köfte,tavuk salatası vardı.Ayrıca fotoğraflayamadığım Ankara sarması ve annemin yaptığı mis gibi sıcacık sarma favoriler arasındaydı....
Şimdi gelelim teşekkürlerimize...Her türlü kahrımı çeken,gündüz 12'den gece 12'ye kadar benimle beraber çalışan Fadime hocamıza ve Şelda'mıza teşekkürü bir borç biliriz.....Bir dahaki doğum gününe desteklerinizi bekleriz...
Not:Mehtap cezalısın,seneye tek başına hazırlıyorsun:)Neyse hadi,sende doğum günü çocuğu sayılırsın:)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder