Sayfalar

21 Ekim 2013 Pazartesi

HAVLU KAĞITLA RENK KOLAJI

      Evet,uzun bir tatiden sonra buraya ancak yazabiliyorum.Bayramdan önce yaptığımız bu etkinliğin adı tam olarak başlıktaki gibiydi.Enduruyanım da görmüş hemen uygulamaya başalamıştım ki beklediğim gibi olmadı.Yemek masasının üzerini baştan sona havlu kağıtla kapladım.Üç farklı renkte hazırladığım barmak boyasını Efe'nin önüne koydum.Önlüğünü giyen Efe Bey ''Ressamcı oldum ben''diyerek oturdu sandalyeye.(Bu ara her şeyin sonuna bir -cı,-ci yapım eki koymayı adet haline getirdi.) Sonra başladık birlikte boyamaya...
 
Başlangıçta çok mutluydu Efecan...Bende sevindim,hevesli diye...


Biraz boyadıktan sonra sıkıldı Efe...Görüp görebileceğiniz resim bu kadar:)



Arada babamızdan öpücüğümüzü de aldık:)
 
Poz vermek bizim işimiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder