Sayfalar

10 Aralık 2013 Salı

3'Ü BİR ARADA:)

Efe'nin son zamanlarda en büyük zevki Eren'lere gitmek...Hemen hemen her gün soruyor ''Eren'lere gitme zamanım geldi,gidebilir miyim?''diye...Bazen kapıda bekliyor,(Sabri bey gibi) biri kapıyı açsa da gitsem diye...İlk başlardaki birbirine vurma özellikleri giderek azaldı,artık birlikte daha uzun bir süre oynayabiliyorlar.Efe ordayken bizim kapı da açık oluyor,bir bize geliyorlar, bir onlara gidiyorlar...Aşağıdaki fotoğraflar da ortadaki yatağı deniz yaptılar,denize girdiler....Saatlerce bu oyunu oynadılar.Sonrasında Efe eve gelmek istemedi,hatta gece boyunca her uyandığında ,Eren'lere gideceğim diye,ağladı.Bir ara bana ''Ben seni sevmiyorum,sen beni Eren'lere götürmüyorsun,Ahmet amcamı seviyorum''dedi.Ahmet amcası da bizim okulda çalışan biri:)





 Önce Efe(elebaşı) sonra Eren ve Emir soyundular ve denize girdiler...Bazen balıklama daldılar:)



Bu fotoğraflar da dün akşamdan...Bize geldiler ve birlikte oyun hamuru oynadık.Ay ve yıldız  yaptık uyuduk,güneş yaptık uyandık...Birlikte güzel vakit geçirmiş olduk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder