Sayfalar

5 Aralık 2013 Perşembe

SON ZAMANLARDA BEN...


Son zamanlarda ben, daha da yaramaz oldum...büyüdükçe daha çok aktivite istiyor canım...evde babamla daha çok oynamak istiyorum. En sevdiğim oyun da dövmecilik:)maç oynuyoruz arada hep ben yeniyorum...
Son zamanlarda ben, hep annemle olmak istiyorum,arkasından ağlıyorum. Okula gitme vakti gelince bende gitmek istiyorum. Öğle aralarında annemin yanına, okula gitmekten çok zevk alıyorum. Bahçede oynuyorum, sonra böyle ağaç dalları topluyorum.  Onlarla oynamak, yağmur sularında zıplamak çok hoşuma gidiyor.






Son zamanlarda ben, hayvanları çok seviyorum...Onlara ''dostum''diyorum.Elimden geldiğince yemek ve su veriyorum...



Son zamanlarda ben,süslenip arkadaşlarımın doğum gününe gidiyorum...Ara sıra anlaşamasam da onlarla oynamaktan çok zevk alıyorum. Her gün ya bize gelsinler ya da ben gideyim diye ağlıyorum...

Son zamanlarda ben, pansiyonu çok seviyorum. Abi ve ablalarımla vakit geçiriyorum. Kameralar çok ilgimi çekiyor onlara bakıyorum.
Son zamanlarda ben, daha çok konuşuyorum bazen hiç susmak bilmiyorum....Bol bol dans ediyorum, müzik dinliyor daha çok tv izliyorum...
Son zamanlarda ben daha çok büyüyorum, sanırım ben büyüdükçe daha da tatlı oluyorum.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder