Sayfalar

11 Aralık 2013 Çarşamba

BABAM....

 
 
      Babam....Daha doğduğumda kocaman elleriyle beni saran canım babam..Benim için uyumayan,her uyandığında uykusundan bana şevkatle yaklaşıp her istediğimi yerine getiren babam...Babam....Düştüğümde yanımda olan,her an beni kaldıran canım babam...Hiç ayrılma yanımdan,hiç kızma bana olur mu güzel babam?
Şunu biliyorum ki; çok şanslıyım senin gibi bir babaya sahip olduğum için... Çok mutluyum...Her gün yollarını gözlüyorum,ne zaman gelecek diye anneme soruyorum...Hatta anneme kızdığımda,seninle tehdit ediyorum...Annemin vermeyeceğini ya da yapmayacağını bildiğim her şeyi senden istiyorum...(Az uyanık değilim:)
Seni çok seviyorum baba,bunu bulduğum her fırsatta sana söylüyorum...Daha bebekken en uzun senin kucağında duruyor,seni görünce çığlıklar atıyorum...En rahat ettiğim,en çok huzur bulduğum yer senin kucağın babacığım...
Canım babam...Seninle geçirdiğim her dakika benim için dünyalara bedel...Benimle oynadığın oyunlar hayatımın en güzel oyunları...Sen benim bitanecik,kocaman,canım babamsın...İyi ki varsın,iyi ki benim babamsın...
 
Seninle saklambaç oynadığımız dakikalar...Ama ben bir türlü 10'a kadar saymaya sabredemiyorum.2'ye gelince nereye saklandığına bakıyorum...



Seninle oynamayı en çok sevdiğim oyun dövmecilik.Sen bana vuruyorsun(şakacıktan),ben sana...En sonunda( iyice şımarıp yorulduktan sonra) ben oynamak istemiyorum diye ağlıyorum...

Annem gibi tv izlememe kızmıyorsun sen,sanırım en çok bu yönünü seviyorum:)Ve ben babacığım, ben ''babasının oğlu''olmak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder