Sayfalar

26 Ocak 2014 Pazar

KEÇEDEN AKTİVİTE KİTABI 2

Keçeden akitivite kitabı yapmaya karar verdiğimde internetten araştırma yapıp resimlerini bilgisayara kaydetmiştim.''Bunu da yapayım bunu da'' derken sayfalar kalın oldu ve iki kitap ortaya çıktı.Diğer kitabın kapağını keçelerden ismini yazarak süslemiştim.Bu kitap değişik olsun diye uğur böceklerinden böyle bir şey yaptım....
 
Kitabın ilk sayfası matematik etkinliğimiz.Yani bildiğiniz abaküs:)

Burda da yap-bozumuz var.Keşke altının fotoğrafını çekseymişim.Altında kareler var ve cırt cırtla birbirlerine ekleniyor.

Bu sayfada da saat çalışması var.Sayılar yine cırt cırtlı.Yani söküp takılabiliyor.
Araba erkek çocuklarının vazgeçilmezi.Arabanın tekerleklerini 10luk sisteme göre diktim.Altlarında yine cırt cırt var.Aynı zamanda eşleştirme çalışması.

Son sayfamız da yine eşleştirme.Sayı kadar dikdörtgen var ve sayılara çıt çıtla eklenebiliyor.
Bu kitabımız daha çok matematikle ilgili oldu.Ayrıntılı bilgi almak isteyenler bana ulaşabilirler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder