Sayfalar

14 Ocak 2014 Salı

SONUNDA KAR YAPTIK İŞTE...

Geçenlerde yapmaya çalıştığımız fakat malzeme eksikliğinden dolayı yapamadığımız yapay karımızı sonunda yaptık.Efe o kadar eğlendi ki yaklaşık bir saat oynadı...Tıraş köpüğüne mısır unu ekledik ve yoğurduk.Kıvamı  çok güzel oldu,yani ben çok beğendim...Oynamaya doyamadım:)




Değişik oyuncaklarımızı da kattık oyunumuza...Arabalarımız kar altında kaldı,kurtardık mesela...Sonra penguenimize ev yaptık,yemek yedirdik...Küçük oyuncakları karın altına sakladık,bulmaya çalıştık...Oymamaya doyamayan Efe,sonraki günlerde ''Hadi kar yapalım anne''deyip durdu.İnşallah en yakın zamanda tekrarlayacağız oyunumuzu...

2 yorum:

  1. ne güzel eğlenmişsiniz.. benim kızım da 22 aylık ben de yapmak istiyorum.etrafı çok batırmaz inşallah benim cimcime :)

    YanıtlaSil
  2. Etraf batsa ile inanın onların mutluluklarına değer....Mutlaka yapın çok eğlenecektir...

    YanıtlaSil