Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

YENİ KİTABIMIZ

Ankara'da yapılan kitap fuarına gittik geçenlerde...Muhteşem üçlü:Mehtap,ben ve Selda...(Daha sonra nereye gittiğimiz konusunda açıklama yapmayacağım merak etme Selda:)İlk defa fuara gittim.Ve üzüldüm...Keşke daha önceleri de gitseyim...Hazır Ankara'dayken elimdeki fırsatları değerlendirseydim...Neyse fuar alanına gittik.Önce karşısında olan çadır ilgimizi çekti.Nasıl çekmesin,içerisinde yöresel yemekler vardı.Tabii biz kaçırır mıyız?...Önce orayı gezdik daha sonra fuarı...Bizdeki terslik şu:Herkes önce fuarı geziyor sonra çadırı....

Neyse çok eğlenceliydi...Karnımızı doyurduktan sonra gittik fuara...Bir sürü yayınevi vardı.Önce dolaştık,alacaklarımızı belirledik.Ben daha çok çocuk kitaplarına baktım.Efe'ye bir sürü kitap aldım.Daha sonra tek tek anlatacağım bu kitapları.Selda'yla Mehtap da Ef^'ye hediye aldılar.Buradan kendilerine bir kez dha çok teşekkür ediyoruz.Mehtap iki tane büyük boy boyama kitabı aldı.Efe büyük bir zevkle boyamaya başladı bile...Selda ise sayılarla ilgili bir kitap aldı.Kitabı biz çok beğendik.Tudem yayınlarının...Kapaklı bir kitap.Sayı var ve kapağını kaldırınca içinden sayı adeti kadar nesne çıkıyor.Sayıların üzerinde durduğumuz şu dönemde çok işimize yaradı fiyebilirim.1'den 20'ye kadar sayılar var içinde.Tek kötü yanı kapağını kaldırınca yırtılma ihtimali.Biraz kenarlardan gitti bile...Nasıl bir önlem almalı bilmiyorum.Uzun süre dayanmasını çok istiyorum.Aşağıdaki görüntüler Alifinin ve Selda'nın Efe'ye kitabı hediye ettikleri ve okudukları anlardan...Nasıl tatlı görünüyorlar....Efe etrafında kendisini böylesine seven insanlar olması açısından çok şanslı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder