Sayfalar

8 Nisan 2013 Pazartesi

3'LE ÇALIŞMALARIMIZ

Artık pansiyonda haftada iki gün nöbet tutuyorum.Efe'nin de benimle nöbet tuttuğunu daha önce söylemiştim.Pansiyonda olmaktan çok mutlu oluyor.Gider gitmez İlayda'yı çağırıyor ve onunla sulu boya yapmak istiyor.Hava güzel olduğu zamanlarda da pansiyonun önünde oturuyoruz,oyun oynuyoruz.Efe'can tüm bunlardan çok zevk alıyor.
Bu çalışmalar havanın soğuk olduğu günlerde içeride yaptığımızlarımızdan...(Orda da boş durmuyoruz yani:))Etrafta sürekli çocuklar olduğu için fazla dikkatini vermedi Efe.Zaten çok kısa sürdü aktivitemiz.Önce A4 kağıdına 1,2 ve 3 rakamlarını çizdim.Efe bayrağı çok seviyor.Bende kırtasiyede gördüğüm çıkartmaları aldım ve Efe'nin önüne koydum.Her bir sayının altına adeti kadar bayrak yapıştırdık.



Diğer çıkartmaları Efe'nin elinden zor kurtardım.Her yere yapıştırmak istiyor.Başka bir etkinlikte kullanmak üzere kaldırdım.
Geçelim ikinci çalışmamıza...Zımparadan kestiğim 3 rakamını tebeşirle boyadık.Dediğim gibi etrafımızda sürekli birileri olduğu için kısa sürdü çalışmamız.Bir kaç çizgi attık,sonra bıraktık.İşte zımpara 3'ümüz...


 
Not:Fotoğrafta gördüğünüz aparat tebeşirlik...Efe'nin eli tebeşir tozu olmasın die kırtasiyeden aldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder