Sayfalar

29 Nisan 2013 Pazartesi

DUYGULARIM TEMAMIZ...

Havaların güzelleşmesi sonucu ev okulumuzu askıya aldık.Hiç fırsatını kaçırmıyoruz,hemen hemen her gün dışarıdayız...Sadece fırsatını bulduğumuz zaman boyama yapıyoruz...Daha çok pastel ve sulu boya çalışmaları...Bu çalışmalarımız geçen haftalardan...Zaten hiç bir çalışmayı zamanında kaydedemiorum.Fotoğrafını çekiyorum ne zaman fırsatını bulursam bloğa o zaman yazıyorum.Duygu ifade eden yüzleri geçen sene bir seminerde ana sınıfı öğretmenimiz resim defterine çizmişti.Efe'nin çok hoşuna gitmişti ve uzun süre defterimizde kalmıştı.Bu sefer duygu ifade eden yüzlerin kuklasını yaptık birlikte.Çıktısını adığım resimleri bir mukavvanın üzerine kapladım ve üzerlerine asetat yapıştırdım.Daha sağlam olmasını istedim...İşte böyle oldular.
Sonrasında böyle kızdık....
Böyle şaşırdık...
Böyle ağladık...
Böyle de güldük...
 
Allah kimseyi ağlatmasın hep güldürsün diyerek etkinliğimizi bitirdik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder