Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

BOYAMA ETKİNLİĞİMİZ..


Efe her boya öncesi sessizce benim hazırlamamı bekliyor...Bazen heyacanlanıyor bazen sabırsızlanıyor.O hallerini izlemek bana zevk veriyor.Burada göreceğiniz etkinlik tamamen benim uydurmam.Blog geze geze bir şeyler uydurmaya başlıyor insan...Bir mukavvaya 1,2 ve 3'ü çizdim,içlerini de kestim.Bir kağıdın üzerine koydum.Yeşil parmak boyamızla içlerini boyadı Efe.
Sonrasında ortaya çıkan şahaserimiz bu oldu...
Önlüğünü giydirmediğime pişman oldum sonrasında...Çünkü başladık ya bir kere Efe Bey bırakır mı...Önüne 2 tane boş kağıt koydum onları boyadı...

Yetmedi tabii ki..Bu etkinliğin az öncesinde oynadığımız başka bir yazıda paylaşacağım duygular zarımızı da boyadık...
Bu da yetmedi....En sonunda masamızı boyadık...Napalım uzun süredir parmak boya yapmamıştık:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder