Sayfalar

6 Nisan 2013 Cumartesi

BİR SAYI ETKİNLİĞİ

Sayılarla yaptığımız etkinliklerimize tam gaz devam ediyoruz.Bir çok sayıyı öğrendik sayılır.Aslında planımızda fasulyelerin içinden sayı bulmaca vardı.Biz  değiştirdik planımızı.Bazayı kaldırdığımda içinden çıkan ve daha öncesinde içine şekilleri koyduğum bu kutu aklımı çeldi.
Daha önceden gropon kağıtlarını kesip koymuştum içine.Ve Efe şekilleri öğrenirken eva süngerden şekiller kesip atmıştım içine.Arayıp bulmak oğluşun hoşuna gitmişti.Bu seferde içine sayıları attım.Efe ararken çok heyacanlıydı.
Tabii önce tek tek aradı.
Arada bana uzattı.Sende bul dedi.Sayılar istiyormuş benim bulmamı.(Kesinlikle kendisi değil.)

Arada poz verdi.
Saıları büyüteçle inceledik.(Büyüteci daha önceden kullanmasına rağmen ilk defa bu kadar çok ilgisini çekti)

Daha sonra çift şekilde mıknatıslı tahtaya yapıştırdık.

Daha sonra da tahtamızın arkasını çevirip sayı eşleştirmesi yaptık.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder