Sayfalar

6 Mayıs 2013 Pazartesi

BİLYEYLE SAYI ÇALIŞMAMIZ

    Küçükken en sevdiğim oyunlardandı bilye oyunları...Kız olmama rağmen bir erkek kardeş ve bir erkek kuzenle büyümem onların oyunlarına olan ilgimi yoğunlaştırdı belki de...Sigara kağıtlarından yaptığımız paralar ve oynadığımız çeşitli oyunlar,aynı eşofman takımını giydiğimiz zamanlar dün gibi aklımda...
    Facebook'ta takip ettiğim bir sayfada gördüm bu etkinliği..Tuvalet kağıdı rulosunu 3'e kestim ve  üzerlerini yeşil fon kartonuyla kapladım.Sonrasında üzerlerine 1,2 ve 3 yazdım.Daha sonra da babamızın okuldan getirdiği(Cuma namazında da cebinden seccadenin üzerine dökülen)bilyelerimizle saıların altlarından geçirme oyunumuzu oynadık.


Sonra olayı abarttık ve her yere bilye atmaya başladık...Yaptığım temizlik sonucu evin her yerinden bilye çıktı.Efe de bana yardım etti ve bilyelerimiz tekrar oynanmak üzere bir kutuya kaldırıldı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder