Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

BİZDEN...

Uzun zamandır bloğa yazı yazamıyorum.Fırsatını bulamıyorum çünkü.Havaların güzelleşmesiyle aktivitelerimize ara verdik.Daha çok gezme aktiviyeleri yapıyoruz.Bu arada geçen hafta sonu Konya'daydık.Giderken biberonu evde unutmuşum.Orda yeni bir biberon almadık ve Efe gece uyandığında pipetten süt verdik.Sadece ilk akşam sordu Efe biberonunu,sonra istemedi.Bu kadar çabuk bırakacağını hiç düşümemiştim.Gece de çok fazla içmiyor artık.Sabah uyndığında ilk sözü ''süt''oluyor.Bu süreci bu kadar çabuk atlatmamız bana mucize gibi geliyor.Ama çok da mutluyum.
İkinci bir haber daha var.Doktorun  geniz etinden şüphelenmesi üzerine bugün Hacettepe kulak-burun-boğaza gittik.Gerçekten de Efe'de geniz eti varmış.Ama şimdilik bir sıkıntısı yokmuş.Doktor bir sprey verdi ve 2 ay boyunca onu kullanmamızı söyledi.Aynı zamanda okyanus suyu ile her gün bununu temizlememiz gerekiyormuş.2 ay sonunda kontrolümüz var.Eğer düzelmezse ameliyatla geniz eti alınacakmış.Doktor çok küçük bir operasyon dedi.İnşallah buna gerek kalmaz.Oğluşum iyileşir...Bu arada Efe artık doktorda hiç ağlamıyor.Dödüğümüzde de herkese ben ağlamadım diyor..Büyüyor yani...
Bir diğer gelişme de Efe'nin traş olması.İlk defa olmadı ama ilk defa ağlamadığı bir traş oldu.Normalde kıyamati koparan Efe babasının kucağında uslu uslu oturdu.Hatta ben oturup gazete okudum.Tabii ağlamamasında berber abimizin payı büyük.Sürekli Efe'yle konuştu.Güzel bir iletişim sanırım her yerde faydalı.Bundan sonra da rastgele bittiğimiz o berberi tercih etmeyi planlıyoruz.
Bu aralar neler mi yaptık?Bolca gezdik.Öznur ve Canan'a bebek görmeye gittik,Evrim teyzemize de ev görmeye...Onun dışında sürekli pansiyonun önünde oturuyoruz.Efe pansiyondaki ve apartmandaki çocuklarla oynuyor.Sosyalleşmeye başladı:)
  Efe'ye doktor çıkışı iki tane balık aldık.Birinin adı ''gugu''.İsim babası Efe'can.Balıklarımızı çok sevdik.
 Bu yazı pek uzadı ama geçen aydan kalan bir aktiveyi de eklemek istiyorum.Yere kağıt bantla bir üçgen çizdim.Efe'den pompomları üçgenin içine pipetle üflemesini istedim.O daha çok pipetle pompom üflemesini sevdi.Böylece üçgen dışında evimizin her yerine pompom üfledik.İşte görüntüler:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder