Sayfalar

4 Mayıs 2013 Cumartesi

ÖRDEKLERİMİZ

Duran'ın hayvan sevgisi benim hayvan korkumla birleşirse ne olur,hiç düşünmemiştim....Ama her zaman Efe'nin hayvanları çok sevmesini yürekten istemiştim.Babasının hayvan sevgisi ,merhameti ona da geçsin diye çok dua ettim...Rabbim dualarımı gerçekleştirdi çoğu zaman olduğu gibi...Arı ile başlayan hayvan sevdamız şimdi de ördeklerle devam etmekte:)Evlendiğimiz zaman 2 kovan hobi amaçlı aldığımız kovanlar şimdi 10'a çıktı.(Tabii bu benim bildiğim belki daha da artmıştır:)İşi ticarete dökmüş durumdayız yani...Gelelim ördeklerimize...Duran ara ara ördek muhabbetini açıp duruyordu ama ciddi oluğunu hiç düşünmemiştim.Bir gün okuldan gelirken bir ördek getirmişti Efe sevsin diye...Bizde ailecek çok sevdik ördekimizi:)Sabah kalsın dedi,bende götürmesini istedim....Nerden götür dediysem ördek bize 4 tane olarak geri döndü:)Alt kattaki boş dairede besliyoruz öreklerimizi...Ara sıra evimize gelmiyorlar değil hani...Bakıcı teyzemiz ve çocukları da görsün diye evimize gelen ördeklerimiz yoğun ilgiyle karşılaştılar evimizde....Efe ''Onlar benim,annemle babamın en sevdikleri,dokunmayın'' diye bağırıp durdu Zehra Betül ile Çağrı Buğra'ya...Eline alıp sevdi,yemeklerini verdi,sularını içirdi...Bazen sabahları ''Ördeklerim nerde?''diyerek uyanıyor.Bizde özledikçe sevmeye gidiyoruz onları...

 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder