Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

BUTTON SNAKE:)

Bloğa güncel yazı yazmayı bu zamana kadar hiç beceremedim,sanırım bundan sonra da olmayacak.hep geçmişte yaptıklarımızı kaydediyorum.
Bu aktivitemiz hemen hemen her blogta gördüğüm ve mutlaka yapmalıyım dediklerimden....Naslı mı yapılır?Önce kare olarak renk renk keçeleri kestim ve ortalarını düğmenin geçebileceği kadar deldim.Sonrasında büyük bir düğmeye kurdele diktim.Efe'ye hadi tırtıl yapalım dedim.İlk başta hoşuna gitti ama keçeleri düğmeden geçirmeyi başaramadı.Minnacık parmaklarımıza zor geldi sanırım.Onun için mentessori materyallerinden giyinme çercevelerini en yakın zamanda yapmayı planlıyorum.Küçük el kaslarımızın daha çok çalışmaya ihtiyacı var çünkü...Gerçi Efe makası güzel kullanıyor.Hatta fırsatını bulduğu an makası alıp ''Ben kesmecilik oynuyorum''deyip önüne gelen kağıdı kesiyor.Ama bu button snake bize fazla geldi...:)Biraz daha büyümemiz gerek...
İşte kurdelemizi aldık işe başladık...

Bir iki denemede sonra annemizi işin içine kattık.
Hemen de pes etmedik ...
İşte annemizin de yardımıyla mutlu son....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder