Sayfalar

22 Mayıs 2013 Çarşamba

FAALİYETLERİMİZ

Efe'ye farklı etkinlikler yaptırmayı çok seviyorum.Tabii her zaman yapmıyoruz bunları...Vaktimizin bol olduğu zamanlarda...Ön hazırlık çok gerektirmiyor belki ama zaman gerektiriyor.Efe zaten boyamaya bayılıyor.Normal yaptığımız boyamalar bile onu mutlu etmeye yetiyor.Değişik teknikler de yaptığımız boyamalarda daha bir mutlu oluyoruz...Yabancı bir  blogta gördüğüm bu etkinlik çok hoşuma gitmişti.Hemen yapılacaklar listesine eklemiştim.Fırsatını buluğumuz ilk fırsatta da yaptık bu etkinliğimizi...Ruloyu ikiye böldüm ve üzerine kulak çubuklarını yapıştırdım.Parmak boyalarımızdan sadece siyah ve beyaz renk vardı elimizde.Efe daha çok siyahı tercih etti ve başladık kirli boyama işimize.Kirli diyorum çünkü bir taraftan da yoğurt yiyordu çünkü.Yoğurtlu ağzımızla yaptığımız etkinlik alarak kaydediyoruz işte bu çalışmamızı....


Bir diğer etkinliğimiz ise araba tekerleklerinin izlerini çıkarmaktı.Rengimiz siyah olunca pek belli olmadı izler.Başka bir zaman  farklı renklerle  tekrar yaptırmayı düşünüyorum bu etkinliği.Tabii sadece tekerlekleri boyamadık...Arabalarımız ve masamız da nasibini aldı boyalarımızdan....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder