Sayfalar

3 Şubat 2013 Pazar

EFE'NİN AKTİVİTELERİ
 

 Bu yazıdan itibaren Efe'yle birlikte internette çeşitli bloglarda gördüğümüz ya da benim aklıma gelen(uydurma) etkinlikleri paylaşmayı düşünüyorum.İlk yazımda belirttiğim gibi bu yıl az dersimin olması nedeniyle evde oğluşumla birlikte zaman geçriyoruz.Efe'yi televizyon ve bilgisayardan biraz uzak tutmayı ancak bu aktivitelerle sağlıyorum.Efe'ye ev okulu uyguluyorum.Daha çok etkaca.blogspotu takip ediyoruz.Tabii biz yeni keşfettiğimiz için bir ay geriden takip ediyoruz.Efe sıkılmadağı sürece etkinlikleri yapmaya çalışıyoruz.

   Geçen ay konumuz daireydi.Bu ise dairelerle ilgili oyunumuz.Aynı zamanda renkleri de öğretmek için kullanılabilir.Eşleştirme oyunu olması açısından da güzel.Efe pek bi sevdi.Şekillerin hemen hemen hepsini biliyor bende daha çok renklerini belirttim.İlk denemede başarılı olamadıysa da sonraki denemelerinde başarılıydı.Evde yapıldığı için sıfır maliyet.Bir mukavvanın üzereine daireler kesiyosunuz ve bir mukavvanın üzereine yapıştıyosunuz.Ben daireleri boyadım isterseniz fon kartonuyla da kaplayabilirsiniz.İşte fotoğrafları....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder