Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

HALAM GELMİŞ,HOŞ GELMİŞ...

       Tatil olması nedeniyle teyzoşlardan sonra Konya'dan halamız da bize geldi.Birlikte çok güzel günler geçirdik.Alışveriş merkezlerine gittik,çiğ köfte partisi yaptık.Sayelerinde Efe'nin lugatına yeni kelimeler girdi:)Bu gün legolarıyla oynarken ''Ne yapıyorsun oğlum?'' dedim.''Ben emmi(eniştesine emmi diyor) oldum anne,çiğ köfte yapıyorum dedi:)
        Halası Efe'ye uzaktan kumandalı araba aldı Efe paketi hiç elinden bırakmadı.Çok mutlu oldu.Tabii bu sevinç fazla sürmedi çünkü Efe bey arabayı iki günde bozdu.(Burdan eşime sesleniyorum:Ben sana demiştim Duran!...:)


        İşte Efe'nin arabasıyla sevindirik halleri...

        Efe bu sefer halasının kızı Bengisu ablasıyla çok iyi anlaştı.Birlikte çok güzel oynadılar.İşte kareleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder