Sayfalar

4 Şubat 2013 Pazartesi

SAYILARLA İLGİLİ ÇALIŞMALAR

    Efe geçen ay sayılardan 1'i öğrenmişti.Ama her sorduğumda cavebı 2 oluyordu.Saymayı biliyor aklına geleni söylüyor diye düşünüyordum.Gelin görün ki geçenlerde oyuncak tren ile oynuyordu.Üzereinde de küçücük 1 yazıyordu.Anne bak burada 1 var dedi.Çok sevindim.İnsanın emeklerinin karşlığını alamsı çok güzel.Öğretmenlikte de bu böyle.Tadına o zaman varıyosun.


    Neyse gelelim çalışmalarımıza.Önce bir mukavvanın üzerine 1 çizip kestim.Geçen ay kı rengimiz sarı olduğu için Efe'nin eline sarı el işi kağıdı verdim.Makasla istediği gibi kesti.Makası eline 1 aydır falan veriyorum.Keşke daha erken tanıştırsaydım.Neyse Efe 1'in üzerine kestiği kağıt parçalarıı yapıştırdı.Kolaj çalışmaı gibi oldu.Efe yapıştırıcı kullanmaktan da büyük zevk aldı.




    Daha sonra ise Zımpara kağıdından kestiim 1'in üzerine Efe parmak boya ile boyadı.Hangi renk istersin sorusuna beyaz cevabını verdi.Parmak boyaya bayılıyor oğluşum..Elini,kolunu yüzünü boyamak istiyor...İşte bu da zımpara 1'imiz...

    Bu arada Efe faaliyet önlüğüne bayılıyor.Her seferinde  doktor olup bizi muayene ediyor.Tatlı oğlum benim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder