Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

SAYI ÇALIŞMALARINA DEVAM...



Geçen ayki sayı çalışmalarımızı bu yazıda da paylaşmaya devam ediyorum.Bir kartonun üzerine 1 çizip kestim ve delgeç yardımıyla yuvarlak delikler açtım.Özkan Efe ipi deliklerden geçirerek sayının üzerinden gitti.Aslında buna benzer bir oyuncağımız var pedikodan almıştım.Efe'nin şimdilik çok ilgisini çekmiyor umarım ilerleyen zamanlarda hoşuna gider.Başka bir yazıda Efe'nin oyuncaklarını paylaşmak istiyorum.O zaman fotoğraflarını da eklerim.



 
 
 
 
 
Burda da okulöncesi.netten indirdiğim  sayılarla  ile ilgili etkinlikler var.Sayfanın üzerinde sayı,altında ise resim var.Efecan'la sayıyı ve resimleri boyadık.İşte fotoğraflarımız...Şunun ciddiliğine bi bakın...Çok seviyor boya yapmayı...Canım oğlum benim,o parmaklarını yerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder