Sayfalar

12 Şubat 2013 Salı

KUM OYUNLARI

Efe'nin en çok sevdiği aktivitelerden  birini paylaşmak istiyorum bu yazımda.Bu kumları bir milyoncularda bulabilirsiniz...Geçen ay rengimiz sarı olduğu için sarı bu ayda kırmızısını aldım bu kumların.Fiyatı çok uygun 1 lira.Efe canı sıkıldıkça kumla oynamak istiyor.Bende kocama bir örtü serip koyuyorum kumu önüne.Çok zevk alıyor.Bir keresinde başından aşağı dökmüştü kumu.Banyoyla sonuçlanmıştı o aktivitemiz.Kumları kaptan kapa aktarıyor,kürekle bardakları dolduruyor.Böylece mentessorri çalışması da yapmış oluyoruz.Efe sıkılınca ''ellerimi yıkayalım ''diyor.


Hemen hemen her gün oynuyoruz kumumuzla.


 
Bazen de içine küçük şeyler(renkli fasulye gibi) atıp içinde bulmasını ve büyüteçle incelemesini istiyorum.Pür dikkat bulmaya çalışıyor.Ya da renk veya sayı çalışması yapıyoruz.Şimdi kırmızı fasulyeyi bulalım,iki tane fasulye verir misin gibi...
        Özkan Efe hızını alamıyor bazen...Bütün evi kum alıp götürüyor...Olsun diyorum...Senin için her şeye değer....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder