Sayfalar

21 Şubat 2013 Perşembe

MOON DOUGH ve BİZ

Bir çok blogda görmüştüm bu aktiviteyi.Eee görür de yapmadan durur muyuz...Türkçeye çevirisi ay kumu...Hazırlanışı çok basit.4 fincan unu bir geniş bir kaba koyuyorsunuz,üzerine yarım fincan bebek yağı ya da bitkisel yağ koyuyorsunuz.Ben evde olduğu için bebek yağı kullandım.Çok güzel oldu.Mis gibi kokusu da cabası.
  En büyük tavsiyem büyük bir örtünün üzerinde bu aktiviteyi yapmanız.Çünkü bizim evde sonlara doğru her yere dağılmalar başlıyor.
 
  Efe önce elleriyle hamuru mıncıkladı.

Sonrasında bardaklara kürekle doldurdu,boşalttı.Yarım saat falan bu şekilde oynadı,çok zevk aldı.Hatta bende oynadım gerçekten çok zevkliydi.Eşim bazen diyor ki,''Sen Efe için değil kendin için yapıyorsun bu aktiviteleri.Çünkü sen ondan daha çok zevk alıyorsun.''Aslında doğru söylüyor.Çocukluğumuzda yapmadığımız için belki de,bana da çok zevk veriyor.Neyse Efe'ye dönelim...Efe sıkılmaya başlayınca kaldırmak istiyorum ama izin vermiyor.Böyle her yer batan kadar uğraşıyor.Sonra da ellerimizi  yıkayalım diyor.Fotoğraflara da bakılınca sadece ellerimizi yıkamak çözüme ulaştırmıyor.Hep beraber banyonun yolunu tutuyoruz....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder