Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

İKİTEM ve ÖCCECE

Bu ne ya diyeceksiniz şimdi...Nece yazıyor bu...Ne anlatmak istiyor...Öncelikle İkitem'i açıklayalım.Namı diğer Fatih Kerem..Fatih Kerem benim abim...Annemle babamın en yakın arkadaşlarımdan,hani dost dediklerimizden hani yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyenlerden birinin oğlu.Mustafa and:)Evrim Balkış...Evrim teyzemi,Mustafa amcamı çok seviyorum.Annem bazen İkitemlere gidelim diyor bende ''Hayır,Evrim teyzemlere gidelim diyorum(Sanki aynı evde oturmuyorlarmış gibi...)Neyse Evrim teyze diyorum ya,gerçek teyzemden farkı yok...Onun annem içinde ayrı bir yeri var.En zor zamanımda hep yanımda,ne zaman ağlayacak bir omuz arasam onu bulurum diye anlatıyor.Bu devirde gerçek dost bulmak zormuş ya annem bu bakımdan kendiniz çok şanlı hissediyormuş...Öyle herkese nasip olmazmış böyle dostlar...Annem inşallah ileride de İkitem'le ve Veysel Emir'le böyle dost olmamızı çok istiyomuş.Neyse büyüyünce bakarız artık:)
    Ona İkitem diyorum ya silim dönmediğinden...O benim abim...Bazen çok güzel oynuyoruz.Bazen de hiç anlaşamıyoruz.En çok da oyuncaklar yüzünden kavga ediyoruz....Napimm  bazen ben onunla paylaşamıyorum bazen de o benle.Birde tombik Veysel Emir'imiz var İkitem'in kardeşi.O bizle çok takılmıyor,sürekli yemek yediği için sanırım pek vakit bulamıyor.Zeten oyunumuza karışırsa kızıyoruz ona...
Neyse gelelim ben niye bunları anlatıyorum.Pazartesi İkitem'in doğum günüydü.Aslında pazardı da,okulda kutlamak için pazartesi oldu.İkitem anasınıfına gidiyor da.Evrim teyzem harika pastalar yaptı.Annemde ona yardım etti.İşte görüntüsü....
 
 
 
 
 
 
İşte el emeği pastamız,tadı da harikaydı.Akşam Evrim teyzem bize de getirince yedim....
 
 
Sonra birlikte okula gittik.Çok güzeldi,çok eğlendik...
 
 
 
 
Doğum gününde İkitem de çok mutluydu.Öğretmeni yüzünü boyamıştı,kelebek oldu.Ben utandım,boyattırmadım yüzümü....İkitem'in arkadaşlarıyla tanıştım.Sanırım biraz sosyalleşmeye başladım.
 
 
 
 
 
Evrim teyzem hepimize tabaklar verdi,üzerinde isimlerimiz yazıyordu.Yemekle aram iyi olmadığı için ben sadece meyve suyunu içtim.Evrim teyzem hepimize kartondan şapka yapmıştı.Ben takmadım çünkü lastiği yüzümü acıttı.Ama size İkitem'in şapkasını gösterebilirim.
 
 
Sonra Pınar öğretmen müzik açtı,dans ettik.Ben daha çok kaydıraktan kaymayı tercih ettim.Çok zevkliydi.
 
 
 
 
 
 
İkitem bize hediyeler hazırlamış.Hepimize üzerinde isimlerimizin olduğu paketler verdi.İçlerinde düdük,balon ve İktem'in fotoğrafının olduğu buzdolabı süsü vardı.Sanırım onları hazırlarken annem de yardım etmiş.Ben uyuyordum sanırım:)Buzdolabına astık İkitem'i ara sıra bakıyoruz.
 
 
 
 
 
Gelelim benim hediyeme.El emeği,göz nuru....Önce annem ikimizinde olduğu fotoğrafı çıkardı bilgisayardan.Sonra onu kırmızı fon kartonuna yapıştırdım.Etrafına annemin kestiği yuvarlak eva süngerlerden yapıştırdım.Altına da annem mukavvadan çerceve yapıverdi.Bu etkinliği yaptığımda gece saat 03.00 dı.Ne yapayım akşam 10.00'dan 12.00'a kadar uyudum,sonra uyandım.Anlayacağınız uyku tutmadı.Bizde annemle oturduk bunu yaptık.Herkes çok beğendi hediyemi.Ona bir de oyuncak aldık.Bu akşam vereceğiz hediyemizi.
 
 

İşte böyle...Güzel bir gün oldu benim için.İyi ki doğdun İkitem,iyi ki senin gibi bir abim var...Birlikte nice güzel yıllara inşallah...Haa,unutmadan Öccece de İkitem'in küçükken bana verdiği isim.Özkan Efe demek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder